BENVOLGUDES FAMÍLIES:
Us informem que s’han convocat ajudes individualitzades de
menjador per als alumnes no universitaris de l’etapa d’Educació Infantil I
Primària per al curs 2016/17.
Aquestes
ajudes tenen per objecte ajudar als alumnes que tinguin més dificultats per
assolir el pagament d’aquest servei.
El
termini per presentar aquesta sol·licitud és fins dia 23 de maig de 2016.
Beneficiaris:
- Són beneficiaris dels ajuts els
alumnes usuaris del servei de menjador en els quals concorren determinades
circumstàncies socioeconòmiques o de transport.
- Beneficiaris directes i per barem.
Requisits:
- Utilitzar de forma permanent el
menjador escolar.
- Haver presentat la sol·licitud en
un imprès formalitzat que es pot trobar a la pàgina web oficial https://www.caib.es/seucaib/ca/tramites/tramite/2612125 o recollir en la secretaria
d’aquest centre i la documentació requerida en el termini establert.
Documentació a presentar:
-
Les sol·licituds: per obtenir les ajudes de menjador s’han de
formalitzar en un imprès normalitzat.
-
Els sol·licitants han
d’aportar, juntament amb la sol·licitud emplenada, el DNI en vigor, NIF o, en cas de ser
estrangers, NIE, de tots els membres computables de la unitat familiar que
tinguessin 16 o més anys en data 31 de desembre de 2015.
-
Fotocòpia del llibre de
família amb tots els seus components, en els casos de nul·litat, separació o
divorci s’ha d’acompanyar de la sentència judicial que ho declari. Les
separacions de fet han d’acreditar-se mitjançant qualsevol documentació que ho
demostri.
-
Certificat de convivència a
efectes de computar els membres de la unitat familiar.
a) Per obtenir punts per criteris familiars:
· Per família nombrosa, s’ha de lliurar la fotocòpia del carnet de
família nombrosa o la documentació acreditativa a l’efecte, vigent a 31 de
desembre de 2015.
· Per membres de la unitat familiar afectats per discapacitats
físiques o psíquiques, s’ha de presentar el certificat expedit per l’organisme
oficial que acrediti les circumstàncies
físiques o psíquiques de la malaltia o discapacitat.
·
Per infant en acolliment, s’ha de lliurar la documentació
acreditativa de l’acolliment.
·
Per família monoparental, s’ha de lliurar la documentació
acreditativa de la monoparentalitat (Còpia compulsada del Llibre de Família on
consti un sol progenitor).
· Per dos o més infants que facin ús del menjador escolar, basta
comunicar-ho a la sol·licitud d’ajudes de menjador.
b) Per obtenir punts relatius a condicions socio-familiars
desfavorables:
El centre requerirà la
documentació que consideri oportuna per justificar la situació sociofamiliar
al·legada per la persona sol·licitant.
Els impresos de la sol·licitud
els podeu passar a recollir i entregar a
la secretaria del centre, de 9 a 10h
hores diàriament.
Per qualsevol dubte passau per la secretaria del centre o visitau la web de Conselleria.
Santa Gertrudis, 11 de maig 2016.
L’equip directiu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada