BENVOLGUDES FAMÍLIES:
Us informem que s’han convocat ajudes individualitzades de
menjador per als alumnes no universitaris de l’etapa d’Educació Infantil I
Primària per al present curs 2015/16.
Aquestes
ajudes tenen per objecte ajudar als alumnes que tinguin més dificultats per
assolir el pagament d’aquest servei.
El
termini per presentar aquesta sol·licitud és fins dia 22 de gener de 2016.
Beneficiaris:
- Són beneficiaris dels ajuts els alumnes usuaris del servei de menjador en els quals concorren determinades circumstàncies socioeconòmiques o de transport.
- Beneficiaris directes i per barem.
Requisits:
- Utilitzar de forma permanent el menjador escolar (un mínim del 50% de dies).
- Haver presentat la sol·licitud en un imprès formalitzat que es pot trobar a la pàgina web oficial (http://dgplacen.caib.es) o recollir en la secretaria d’aquest centre i la documentació requerida en el termini establert.
Documentació a presentar:
-
Les sol·licituds: per
obtenir les ajudes de menjador s’han de formalitzar en un imprès normalitzat.
-
Els sol·licitants han
d’aportar, juntament amb la sol·licitud emplenada, el DNI en vigor, NIF o, en cas de ser
estrangers, NIE, de tots els membres computables de la unitat familiar que
tinguessin 16 o més anys en data 31 de desembre de 2015.
-
La declaració responsable
dels pares o tutors del beneficiari que exposi que no estan sotmesos a cap
supòsit de prohibició per ser beneficiaris de subvencions (annex 6).
-
L’autorització al centre
per gestionar l’ajuda de menjador escolar (annex 4)
-
Per a l’obtenció de punts
per criteri de renda anual de la unitat familiar (annex 5) d’autorització a la
Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats del Govern de les Illes Balears.
És obligatorio omplir-lo.
-
Fotocòpia del llibre de
família amb tots els seus components, en els casos de nul·litat, separació o
divorci s’ha d’acompanyar de la sentència judicial que ho declari. Les
separacions de fet han d’acreditar-se mitjançant qualsevol documentació que ho
demostri.
-
Certificat de convivència a
efectes de computar els membres de la unitat familiar.
a) Per obtenir punts per criteris familiars:
·
Per família nombrosa, s’ha de lliurar la fotocòpia del carnet de
família nombrosa o la documentació acreditativa a l’efecte, vigent a 31 de
desembre de 2013.
·
Per membres de la unitat familiar afectats per discapacitats
físiques o psíquiques, s’ha de presentar el certificat expedit per l’organisme
oficial que acrediti les circumstàncies
físiques o psíquiques de la malaltia o discapacitat.
·
Per infant en acolliment, s’ha de lliurar la documentació
acreditativa de l’acolliment.
·
Per família monoparental, s’ha de lliurar la documentació
acreditativa de la monoparentalitat (Còpia compulsada del Llibre de Família on
consti un sol progenitor).
·
Per dos o més infants que facin ús del menjador escolar, basta
comunicar-ho a la sol·licitud d’ajudes de menjador.
c) Per obtenir punts relatius a condicions socio-familiars
desfavorables:
El centre requerirà la
documentació que consideri oportuna per justificar la situació sociofamiliar
al·legada per la persona sol·licitant.
Els impresos de la sol·licitud
els podeu passar a recollir i entregar a
la secretaria del centre, de 9 a 9:50
hores diàriament.
Per qualsevol dubte consulteu en secretaria del centre.
Santa Gertrudis, 8 de gener 2016.
L’equip directiu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada